Monday 17 October 2011

Hobi memasak




Memasak dan wanita....bagai isi dan kuku..ini x termasuk bab rumah tangga la kan..maksud aku..wanita ni suka memasak lg dr let say merempit la kan...so aku rasa aku yg sbgai wanita biasa ni pn x terlepas dari benda ni iaitu memasak...satu kepuasan bg aku bila ape yg aku msk ni suami n anak aku suka mkn..even bda simple aku msk pn deme ni suka la bebeno...so bila dah suka memasak tu ape lg..minat ni trs praktikkan smpi terbawa bawa makanan hasil air tgn aku ni ke opis..ape lg..suka bebeno la kwn2 di opis tu..nak2 yg lelaki..makn free la katakan..tp aku x kesah coz dah mmg aku suka msk pn kan...disebabkan minat msk aku bw ke opis..kwn2 opis yg ge girl ni pn ape lg..msg2 pn nak tjk kehebatan memasak mereka even hanya sekadar msk nasi n tlr grg je la kan...janji yang membedal makanan itu sonok x terkata sbb mlt pnh dgn makanan...hahahhaha....bkn takat lauk pauk aje..semua pn aku suka..kuih muih ke..kek biskut ke..semua pn suka la..hehehehhe...tp aku brani kata la..sapa jua yg hobinye suka memasak mst setuju dgn kata2 aku ni kan...hehhehe...antara makanan yg smpt aku snap lps memasak..inilah hasilnye....

No comments:

Post a Comment