Thursday 20 October 2011

kaki yang teseliuh

adoi...tgk la kaki aku yg dah membeso mcm kaki hape tah ni...sakit jgn ckp la..ter twist sikit je pn..xtau lak smpai bleh jd camni...x leh jln kejap aku td...trs hubby bwk pegi mengurut..dah smpai nak menangis dah tahan sakit kena urut..blk umah trs landing..bgn2 aje trs sakit bedonyut donyut..hanya tuhan yang tau...xtahan..aku trs minta ubat yg di beri oleh maksu(tukang urut) td..lps mkn lg rasa sakit..dlm dok sakit leh lak perut ni lapo..minta nasi lak kat hubby..seb bek ade dia..smntara tggu nasi msk aku ape lg..tahan sakit yg menyengat nyengat la....kali ni mmg menangis tesedu sedan dah..x mampu menahan sakit yang amat....dah lama sket br smkn ok..mgkn ubat td dah jalan...ni kaki makin membengkak..tp mengenangkan esk dah janji ngan kawan2 nak msk nasi lmk utk diaorg..aku gagahkan jua wat pesiapan utk msk esk..kalu aku x leh p keje sekalipn..nasi lemak ttp akan smpi pd mereka atas jasa baik tasha tolong bwkan ke opis..kalu larat aku sdri yg akan bw utk diaorng..hai la kawan2..doakan esok kaki aku makin ok ye...lg pn time rehat esk nak wat bunga reben lg..sonok plak wat mggu lps blm abeh lg..hehhehe..beria nak smbg mggu ni plak...ok.gud night..si haikal ni dah lame belayo sblh aku ni ha..ayahnye keje lak mlm ni..tggl la kami bedua...mtk2 esok kaki aku dah baik....yang berbalut tu lps blk dr klinik..yang lebam tu lps buka balutan n yg satu lg tu sblm p klinik n sblm di balutkan..uhuhuhuhu....

No comments:

Post a Comment